Re: workshop debian packaging

συμφωνώ απόλυτα με τον Αλέξη. Πολλοί (όχι εγώ προσωπικά)
ξέρουν τις διαδικασίες και έχουν μια επαρκή γνώση αλλά
οι περισσότεροι και ειδικά οι σχετικά νέοι χρήστες θέλουν κάτι
περισσότερο από μια συλλογή link. Θα είναι πιστεύω μεγάλη
ώθηση για αρκετά παιδιά που θα ήθελαν να ασχοληθούν με το
maintenance και το development αλλά η διαδικασία τούς φαίνεται
λίγο scary.

Θα στείλω την πρόταση αλλά σίγουρα θα χρειαστούμε κάποιες πιο
συγκεκριμένες προσφορές από τους έμπειρους του packaging για την
πραγματοποίησή της.

PS> Αλέξιε, σχετικά με την παρουσίαση κάποιων project όπως το luckybackup
τι ισχύει; μπορούν να υποβληθούν σαν ξεχωριστές προτάσεις;

believed to be clean.