Re: [Fwd: Re: [Open-source] Πρόσκληση για συνέδριο δημιουργών (developers) ΕΛ/ΛΑK]

galaxico wrote:
> Αλέξιε δεν εννοούσα να γίνουν όλα αυτά (!!!) αλλά να επιλέξουμε. Για το
> workshop νομίζω ότι το packaging είναι προτεραιότητα.
<>
> εννοείται ότι προσφέρθηκα να αναλάβω τα του workshop και να διαμορφώσω
> την πρόταση. Όποιος άλλος θέλει να συμβάλλει είναι φυσικά περισσότερο
> από ευπρόσδεκτος.
Φυσικά εφόσον είσαι ικανός να διδάξεις τον κόσμο περί packaging και
maintainership, θα είσαι ικανός και για να το διδάξεις στον εαυτό σου,
έτσι δεν είναι;
Περιμένω τα πακέτα σου για να τα ανεβάσω λοιπόν!

Όσον αφορά το "πώς να γίνετε developers", ελπίζω να μην πάρει κανείς
μάθημα από εσένα γιατί, ως γνωστόν, είσαι πολύ busy να διοργανώνεις το
DebConf στην Ελλάδα ώστε να μην προλαβαίνεις να απαντήσεις στις
ερωτήσεις του AM σου -- HOWTO get rejected θα ναι λοιπόν.

Σόρρυ για τη χολή και το δηλητήριο αλλά παραλίγο να μου βγει ο καφές από
το στόμα με αυτά που διαβάζω!

Φαίδων

ΥΓ. Αν και πολύ πηγμένος, ελπίζω να καταφέρω να παραστώ κι εγώ στην εν
λόγω διημερίδα. Αν θα είμαι εκεί, διαθέσιμος για οτιδήποτε θέλει ο
οποισδήποτε, hands-on.