Re: [Fwd: Re: [Open-source] Πρόσκληση για συνέδριο δημιουργών (developers) ΕΛ/ΛΑK]

Αλέξιε δεν εννοούσα να γίνουν όλα αυτά (!!!) αλλά να επιλέξουμε. Για το
workshop νομίζω ότι το packaging είναι προτεραιότητα.

Από ό,τι είδα υπάρχει μια σχετική formal διαδικασία σχετικά με την υποβολή
στην οποία ελπίζω να μας διαφωτίσεις. Από την άλλη έχω και την εντύπωση
ότι μπορούμε να συνδυάσουμε workshop και παρουσιάσεις. Ή δεν είναι έτσι?

εννοείται ότι προσφέρθηκα να αναλάβω τα του workshop και να διαμορφώσω
την πρόταση. Όποιος άλλος θέλει να συμβάλλει είναι φυσικά περισσότερο
από ευπρόσδεκτος.

believed to be clean.