Re: [Fwd: Re: [Open-source] Πρόσκληση για συνέδριο δημιουργών (developers) ΕΛ/ΛΑK]

On Mon 18 May 2009 13:00:11 galaxico wrote:

> Αχ ρε Αλέξιε, μόνο εσύ έχεις απαντήσει μέχρι τώρα! Ο περισσότερος
> κόσμος έχει εμπλακεί στο τριπάκι να λύσει διάφορα υπαρξιακά ζητήματα.
> Για να δημιουργήσω λοιπόν τετελεσμένο δηλώνω ότι θα αναλάβω την
> υποβολή της πρότασης και τη διοργάνωση του workshop. Από ό,τι βλέπω
> το συνέδριο είναι για 19/20 Ιουνίου. Ο καιρός είναι λοιπόν αρκετός.
>
> Προτείνω να συμμετάσχουμε και με παρουσιάσεις και με workshop.
> Σαν βασικές ενότητες μπορούμε να βάλουμε:
>
> 1) Lenny και debian-installation
> 2) εξελληνισμός
> 3) packaging και πως να γίνει κανείς maintainer/developer
> [...]

Η αλήθεια είναι το θεωρώ πολύ καλή ιδέα να παρουσιαστεί το luckybackup, αλλά κάπου με κατάλαβες... :(
Χίλες φορές να γράφω κώδικα για ένα μήνα χωρίς ύπνο και φαί, παρά να κάνω μια παρουσίαση 5 λεπτών μπροστά σε κόσμο !!
Αν είναι κανείς πρόθυμος να τα πει, εγώ θα προετοιμάσω τα υπόλοιπα :)

Λουκάς