Re: εργασίες για το debian

2009/5/18 Sotirio Kontogianni <skontog@ee.duth.gr>:
> [...]
>    Ημερομηνία: Sat, 16 May 2009 13:08:09 +0300 (EEST)
>           Από: "d.a.glynos" <glynos@storm.cs.unipi.gr>
>          Θέμα: Re: εργασίες για το debian
>          Προς: debian-user-greek@lists.debian.org

> Ορθά, δεν αμφισβητώ το forum του hellug, είναι άλλωστε από τα καλύτερα
> forum.

> Συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω.

> Παρεξήγησή μου...και η πρόταση είναι σωστή και θα γίνει.

> Μή ξεχνάς και την περίπτωση υπερβολικού φόρτου, όπου μπορεί το debian να
> είναι
> hosted  σε περισότερους από ένα web servers και αυτό είναι θεμιτό κατά τη

Τώρα κάπου εδώ θα πρέπει όλοι να βάλουμε τα γέλια. Το debian.gr έχει
υπερβολικό φόρτο ? Ή θα αποκτήσει υπερβολικό φόρτο ?

> Πωπώ, όταν λες αντιπροσώπευση δικαιωμάτων, ενοείς νομική κάλυψη; Συμμετοχή
> σε δημόσια έργα ώς αντιπρόσωπος του ΕΛΛΑΚ; και τί συντονίζει; άρα μιλάμε για
> κάποιο μη κερδοσκοπικό οργανισμό, ή εταιρεία, καταστατικό υπάρχει; για να
> γνωρίζουμε και εμείς με πιό τρόπο αντιπροσωπευόμαστε. Τί δικαιώματα έχει ο
> Έλληνας χρήστης του Linux απέναντι στην Ελληνική πολιτεία, που ο hellug τα
> εξασφαλίζει και τα συντονίζει; Μη με τσιτώνεις κατί άλλο εννοείς δεν μπορεί.

Μην trollareis.
Προσπάθησε να ξαναδιαβάζεις τι σου λέει κάποιος πριν απαντήσεις. Το
μόνο που καταφέρνεις αυτή τη στιγμή είναι να βάζεις φωτιές σε μια
συζήτηση που πάει να ηρεμίσει.
Λες να μην έχει καταστατικό το HELLUG ? πήγαινε πρώτα να ρίξεις μια
ματιά στην σελίδα του hellug...

> Δεν έχουμε μαγαζί και ένας σύλλογος δεν κλείνει ποτέ, παρα μόνο αν το
> ενδιαφέρον
> των μελλών του σβήσει για τους σκοπούς του συλλόγου, και δεν κάνουμε πλάκα
> σε κανέναν.

Ένας σύλλογος κλείνει όταν δεν υπάρχει κανένας να τον "τρέξει". Και
ένας σύλλογος κλείνει πολύ πιο εύκολα από μια παρέα φίλων επειδή
υπάρχουν τυπικές υποχρεώσεις που πρέπει να καλύπτονται τακτικά και
καταντούν κουραστικές.

> Καταρχήν πίστευα ότι κάθε μορφής εθελοντικού έργου είναι αποδεκτή από την
> κοινότητα και όχι μόνο του υπεύθυνου. Άσε με να φανταστώ αυτό το υπεύθυνο
> εθελοντικό έργο μπορεί να το προσφέρει μόνο το hellug. Νομίζω ότι η λέξη
> υπεύθυνο είναι λάθος, ξέρω τι εννοείς και φαντάζομαι πως το εννοείς
> καλοπροαίρετα, για να μπορέσει όμως να φτάσει κανείς εκεί πρέπει να περάσει
> και από την εξελεκτικό στάδιο της παρέας και του ανεύθυνου εθελοντικού
> έργου. :=)

Πάλι προσπαθείς να "ανάψεις φωτιές". Δεν ξέρω πως έχεις μάθει να
συνεργάζεσαι μέχρι τώρα, αλλά σίγουρα αυτός ο τρόπος είναι ο λιγότερο
αποδοτικός.

Για να κλείνουμε και το θέμα τουλάχιστον του forum.
Ώς forum.hellug.gr λέμε από την αρχή το εξής (και ΔΕΝ το προτείναμε
εμείς αρχικά έτσι κι αλλιώς), αν θέλετε να συστεγάζετε το forum σας σε
αυτό που εμείς συντηρούμε καλώς. Μας λέτε πως οι τάδε και οι τάδε θα
γίνουν moderators και όλα μέλι γάλα.
Αν ΔΕΝ θέλετε δεν τίθεται ΚΑΝΕΝΑ ζήτημα. ΔΕΝ έχουμε ΚΑΜΙΑ όρεξη να
πείσουμε κανένα για το αντίθετο.
Σταματήστε επιτέλους τα περί καπελώματος, κακής συνεργασίας, τη
συνωμοσιολογία και οτιδήποτε άλλο.

Καλή αρχή σε ό,τι και αν ξεκινήσετε να κάνετε :)