Re: εργασίες για το debian

----- Μήνυμα από john@snigel.gr ---------
    Ημερομηνία: Mon, 18 May 2009 09:11:28 +0300
           Από: john proios <john@snigel.gr>
Απάντηση-Προς: John Proios <john@snigel.gr>
          Θέμα: Re: εργασίες για το debian
          Προς: debian-user-greek@lists.debian.org
   Κοινοποίηση: "d.a.glynos" <glynos@storm.cs.unipi.gr>

Στις Σάββατο 16 Μάιος 2009 13:08, ο/η d.a.glynos έγραψε:
On Sat, 16 May 2009, Sotirio Kontogianni wrote:
> Καταρχήν κατά τη δική μου γνώμη το debian δεν ανήκει σε κανέναν ούτε στο
> Φλάκ ούτε στο Hellug ούτε στον Κώστα ούτε στο Νικόδημο ούτε στον
> Παναγιώτη ούτε στο Richards ούτε σε μένα. Ανήκει σε όλους μας. Το πoιος
> έχει το hosting λοιπόν δεν πρέπει να μας απασχολεί τόσο όσο το πιος
> μπορεί να προσφέρει σε αυτό και όχι με λόγια με έργα.

Κατ'αρχάς άλλο το Debian Project και άλλο το debian.gr

> Αυτό που δεν καταλαβαίνω
> είναι τι θα οφελήσει η μετακίνηση του forum του debian sto αντιστίχο
> forum του hellug (ενοποίηση forum), ούτε και τη μετακίνηση του debian.gr
> στο Datacenter του hellug.

Αν ρίξεις μια ματιά στο forum.hellug.gr θα προσέξεις ότι η κατηγορία
Debian έχει 854 μηνύματα σε 92 θεματικές ενότητες. Το site debian.gr
ενώ υπάρχει καιρό, έχει μαζέψει μόλις μερικές δεκάδες άρθρα / μηνύματα.
Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι απλός. Οι χρήστες προτιμούν να στέλνουν
τις απορίες/θέσεις τους σε fora που υπάρχει μεγαλύτερη συγκέντρωση
τεχνογνωσίας. Το forum.hellug δημιουργήθηκε με στόχο να συγκεντρωθεί
η τεχνογνωσία από Έλληνες χρήστες Linux ανεξαρτήτως διανομής και να
απαντηθούν με τον καλύτερο τρόπο όποια ερωτήματα ή θεματα των χρηστών
του λειτουργικού αυτού. Το εγχείρημα αυτό πέτυχε και το παραπάνω forum
αποτελεί σήμερα ένα από τα πιo προσεγμένα forum με άρθρα στην Ελληνική
γλώσσα. Νομίζω ότι η χρήση του forum.hellug/debian θα αποφέρει μόνο
οφέλη στους φίλους του debian.gr

Όσον αφορά το hosting / domain name, προτάθηκε η απόδοση του domain
στο Debian project μιας και σε αυτό ανήκει το Debian (και όχι σε εμάς).
Δε θυμάμε να ανέφερε κανείς κάτι για hosting σε μηχανήματα του hellug.
Αν φυσικά υπάρξει κάποια στιγμή θέμα με το hosting, φαντάζομαι ότι
ο hellug δε θα έχει πρόβλημα να παρέχει hosting στο portal debian.gr

> Ποτέ δεν θέλησα να είμαι και πάντα ντρεπόμουν να το αναφέρω,
> για το λόγο ότι πιστεύω στο
> ελεύθερο λογισμικό καθώς και στα παιδιά που βοηθάνε το Σύλλογο. Κανείς
> μας δεν κέρδισε ποτέ τίποτε από αυτό, μόνο δώσαμε και πολλές φορές και
> από την τσέπη μας.

Θα πρέπει να γίνει κάτι αντιληπτό.

Κανένας δε θήγει το εθελοντικό σας έργο. Αυτό που θέλουν να τονίσουν
μερικά μέλη αυτής της λίστας (μεταξύ τους και εγώ) είναι ότι θα πρέπει
το εθελοντικό έργο να γίνεται με σωστό συντονισμό ώστε να υπάρξουν
οι μεγαλύτερες δυνατές απολαβές/ωφέλη από αυτό.

Ο Hellug εκτός από την (προφανή;) αντιπροσώπευση των δικαιωμάτων των
Ελλήνων χρήστών Linux στην ελληνική πολιτεία, έχει και το ρόλο
του συντονιστικού οργάνου. Ο Hellug δεν είναι μια απρόσωπη οργάνωση.
Αποτελείται από μέλη και αυτής εδώ της ομάδας που αφιερώνουν χρόνο
ώστε να αναδειχθεί όσο το δυνατόν καλύτερα το έργο σας.

Και κάτι ακόμη.

Είναι εύκολο να ανοίξεις ένα καινούριο site, ένα καινούριο σύλλογο,
να κάνεις την πλάκα σου, να φωνάξεις και τους φίλους σου, να περάσετε
καλά και μόλις εκλείψει το ενδιαφέρον σου να κλείσετε το "μαγαζί".
Το δύσκολο είναι να κάνεις υπεύθυνο εθελοντικό έργο σε συνεργασία με άτομα
που πολλές φορές δε συμμερίζονται την άποψη σου, χτίζοντας
γερές βάσεις για αυτούς που θα συνεχίσουν το έργο σου, σκοπεύοντας
πάντα στο κοινό καλό. Δυστυχώς για να εκτιμήσει κανείς το δεύτερο
μονοπάτι χρειάζεται μια κουλτούρα την οποία δεν την συναντάς εύκολα
στην Ελλάδα σήμερα.

Δημήτρης

Επειδή δεν θα απαντηθεί εδώ ποτέ αυτό, έχει αναρτηθεί στο site
http://debian.gr/blogs/set-record-straight

Να έχει και λίγο κίνηση εκεί βρε αδερφέ ;)

----- End message from john@snigel.gr -----
Επειδή ασχολούμε με αγροτικές εργασίες άργησα να απαντήσω και επειδή θα λείπω
σήμερα όλη μέρα θα απαντήσω το βραδάκι και επί ευκαιρίας μπράβο στα παιδιά του Thelug για το υπεύθυνο εθελοντικό έργο τους. Long live Ubuntistas.
http://www.thelug.gr/