Re: εργασίες για το debian

2009/5/16 nikos roussos <nikos@hellug.gr>

Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως το Debian.gr, δεν έχει άμεση σχέση με τον σύλλογο του Hellug, ούτε με τον σύλλογο ΦΛΑΚ, ούτε και με κανέναν άλλο σύλλογο, αλλά παράλληλα κάθεται ταυτόχρονα (οι χρήστες του) κάτω απο διαφορετικές ομπρέλες, διάφορων συλλόγων, που όμως έχουν τον ίδιο σκοπό. Την προώθηση του Linux.

Το γεγονός οτι αυτή τη στιγμή ο admin ανήκει στον ΦΛΑΚ ή τα παιδιά ζητούν να γίνει εννοποίηση του forum (ή ή ή), σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να ληφθεί σαν προσπάθεια "κουκουλώματος". Το οποίο άλλωστε και δεν νομίζω να γίνει ανεκτό απο τον οποιονδήποτε.

Τα άνωθεν για να μην παρεξηγηθεί κανένας με κανέναν.

Και όπως χαρακτηριστικά λέει και ο Γλέζος, "stop the talk and show me the code"

--
Debian Greek Users: http://lists.debian.org/debian-user-greek/