Re: maintaining debian packages

On Friday 15 May 2009, Faidon Liambotis wrote:
> α) You just reinvented backports.org (που, παρεπιπτόντως συζητιέται
> έντονα να γίνει και επίσημο).

Ναί, αλλά εγώ πχ έχω ένα θέμα με τις εμπιστοσύνες ....
Πιο πολύ θα εμπιστευόμουν ένα unofficial repo στο οποίο εσύ και ο
Ρικούδης και ο Χ, Ψ, Ζ από εμάς που ψιλο-γνωριζόμαστε, πετάξατε τα
πακέτα σας μέσα, παρά το unofficial backports.org.

Από την άλλη, ας γίνει επίσημο και το ξανασυζητάμε. Για να μην είναι
ακόμα επίσημο, σημαίνει πως υπάρχει κάποιος λόγος.

Μέχρι να γίνει επίσημο, προσωπικά δε με καλύπτει, προτιμώ να κάνω εγώ
backport το δείνα πακέτο από το unstable για να το δώ να κάνει σωστά
compile μπροστά στα μάτια μου ....

> β) Δεν βλέπω πως κάτι τέτοιο βοηθάει τελικά τη διανομή αυτή καθεαυτή.

Βοηθάει όμως εμάς, τους χρήστες :) Πιστεύω πως δεν είναι πάντα
αυτοσκοπός το να βοηθάμε τη διανομή. Ας ξεκινήσουμε βοηθώντας τους
εαυτούς μας και κάπου στη διαδρομή θα υπάρξει και η κατάλληλη ζύμωση
ώστε να βοηθάγαμε και τη διανομή ή/και να κάναμε κι άλλα πανέμορφα
πραγματάκια ....

Το θέμα δεν είναι να βοηθήσεις τη διανομή. Το θέμα είναι να την
βοηθήσεις έξυπνα. Γιατί, ξαναλέω, το να κάνω maintain το τάδε orphaned
πεθαμένο πακέτο, το οποίο πέθανε ακριβώς επειδή δεν το χρησιμοποιεί ούτε
ο developer που το έφτιαξε, δε λέει κάτι, αυτό δεν είναι ουσιαστική
βοήθεια, δεν ξέρω αν συμφωνείς σε αυτό.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?