Re: maintaining debian packages

Γεια χαρά,

Με την ευκαιρία να αναφέρω ότι είμαι πρόθυμος να βοηθήσω όποιον/όποια επιθυμεί
να ξεκινήσει με packaging, στη λίστα ή με προσωπική αλληλογραφία (δεν υπάρχουν
χαζές ερωτήσεις αλλά καμμιά φορά μερικοί ντροπαλοί σαν κ μένα προτιμούν να
ρωτάνε πράγματα privately).

On Thu, May 14, 2009 at 05:00:22PM +0300, Michael Iatrou wrote [edited]:
> Το Debian πάντα έχει ανάγκη από κόσμο να αναλάβει καινούρια πακέτα, πακέτα
> για τα οποία οι maintainers χρειάζονται βοήθεια ή πακέτα που είναι
> orphaned. Ενδεικτικά:
>
> 	http://www.debian.org/devel/wnpp/rfa_bypackage
> 	http://www.debian.org/devel/wnpp/help_requested
> 	http://www.debian.org/devel/wnpp/orphaned
>
> Προσωπικά θέλω να βοηθήσω, αλλά δεν έχω (σταθερά) τον απαραίτητο χρόνο για
> να αναλάβω εξ'ολοκλήρου την ευθύνη. Αν κάποιος βρίσκεται σε παρόμοια

Όταν υπάρχει η πρόθεση αλλά όχι ο χρόνος, μια επιλογή είναι να ετοιμάσεις ένα
QA upload για ένα ορφανό πακέτο. Με QA upload ενημερώνεις ένα πακέτο που δεν
έχει maintainer χωρίς ανάληψη ευθύνης για μετά το upload.

Βέβαια στην πράξη δεν είναι όσο απλό ακούγεται, γιατί αρχικά υπάρχουν αρκετά
που πρέπει να διαβάσει κανείς για να είναι σε θέση να κάνει ουσιαστικές
αλλαγές (policy, developer's reference, new maintainer's guide, εξοικείωση με
patch mgmt tools (dpatch/quilt), ...)

Φιλικά,
Σεραφείμ