Re: maintaining debian packages

Michael Iatrou wrote:
> Προσωπικά θέλω να βοηθήσω, αλλά δεν έχω (σταθερά) τον απαραίτητο χρόνο για
> να αναλάβω εξ'ολοκλήρου την ευθύνη. Αν κάποιος βρίσκεται σε παρόμοια
> κατάσταση, ας στείλει ένα email να το κανονίσουμε. Ανάλογα με το πακέτο,
> πιθανόν έχουν νόημα και ομάδες περισσότερων ατόμων.
Δεν βλέπω ιδιαίτερη λογική στο να συγκεντρωθούν περισσότερα άτομα χωρίς
ιδιαίτερη εμπειρία για να κάνουν comaintain ένα πακέτο.

Αν δεν έχετε χρόνο, θα πρότεινα να ξεκινούσατε "μπαίνοντας" σε κάποια
από τις ομάδες που ασχολούνται με packaging. Περισσότερα στα:
	http://alioth.debian.org/
	http://wiki.debian.org/Teams

Σε κάθε περίπτωση, αν βρεθούν κάποιοι εξ' υμών που ειναι ικανοί/έχουν
τον χρόνο να αναλάβουν ένα πακέτο είμαι διαθέσιμος για sponsoring.

Φαίδων