Re: Lista Ellinon Xriston Debian

On Wed, 2009-05-13 at 13:46 +0300, Kostis P. Ventrix wrote:

> 2009/5/13 Michael Iatrou <m.iatrou@freemail.gr>
>         When the date was Wednesday 13 May 2009, Kostis P. Ventrix
>         wrote:
>
>         > Επιμένω (χωρίς φυσικά να έχει την οποιαδήποτε βαρύτητα η
>         άποψη μου), στο
>         > οτι δεν μπορώ να δω πως θα ευνοηθούν οι χρήστες του Debian
>         απο το να πάει
>         > το forum του σε μια υποκατηγορία στο forum του Hellug.
>

>         Δεν είναι rocket surgery, είναι πολύ απλό:
>
>         Αυτή τη στιγμή η κατηγορία Debian στο Forum του HELLUG έχει
>         περισσότερους
> [...]

Με λύπη μου βλέπω ότι αυτές τις μέρες στο #debian.gr(irc) καθώς και σε
αυτή τη λίστα, υπάρχει ένταση με αποκορύφωμα ίσως εχθές. Γενικά υπάρχει
μια απογοήτευση από τα παιδιά του www.debian.gr ότι πριν από καιρό
κανένας δεν κουνιόταν και ότι τώρα τους τσίμπησε όλους μύγα και βλέπω
μερικούς από μας να κάνουν τον πυροσβεστήρα.

Μετά από τη fosscomm είναι πολύ λογικό να υπάρχουν #$#@#μένοι αλλά αυτό
είναι κάτι που θα ξεθυμάνει και όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά θα φανούν.
Οι ποιο συνετοί θα πρέπει να το κατανοούν αυτό. Δεν νομίζω να είναι
κανείς που να θέλει μια ρήξη μεταξύ του www.debian.gr και του
hellug/τατα/μπλα/μπλα/debian. Και επίσης δεν νομίζω να είναι συνετό να
βάζουμε τον κόσμο να διαλέξει. Ή εκεί ή εδώ. Το θεωρώ ανεπίτρεπτο. Αυτό
το τελευταίο ίσως να αναφέρετε περισσότερο στο irc/www.debian και
λιγότερο σε αυτή τη λίστα βέβαια. Να ενώσουμε και να ξυπνήσουμε την
κοινότητα(ή ότι είναι τέλος πάντων) θέλουμε και όχι να την διασπάσουμε
σε κομματάκια.

Το αν θα πρέπει να υπάρχει forum και ποιος θα είναι ο leader είναι
δευτερεύουσας σημασίας για την ώρα. Έλεος... ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη
τον βαφτίσαμε. Γιατί δεν ακολουθούμε "the debian way". Με τον καιρό
αυτοί που προσφέρουν περισσότερο θα έχουν και λόγο(εκ τον πραγμάτων).
*Όσοι θέλουν να προσφέρουν μπορούν να το κάνουν από παντού*. Αν θέλουν
να παρακολουθούν τη λίστα, ας το κάνουν, αν θέλουν να μπαίνουν στο forum
ας μπαίνουν. Με τον καιρό θα φανούν οι ανάγκες. Και φυσικά όταν λέω με
τον καιρό εννοώ σύντομα. Γιαυτό πιστεύω ότι είναι επιτακτικό να βρεθούμε
και σε ένα μεγαλύτερο meeting με όσο το δυνατό περισσότερο κόσμο. Να
βρεθούμε και να αποφασίσουμε σαν ομάδα πλέον τί θα κάνουμε. (Αυτό
σηκώνει κουβέντα και το σταματάω εδώ).

Γενικά πιστεύω ότι όλους μας μας ενώνει το debian (και ποιο πολύ/ή ίσως)
το ελεύθερο λογισμικό και το γεγονός ότι βγήκαν τα “πάθη” στη φόρα ίσως
μας λέει ότι η “κοινότητα” του debian ήταν πολύ καιρό σε λήθαργο και
τώρα τεντώνεται. Καιρός να ξυπνήσουμε λοιπόν. Η fosscomm, η ομιλία του
Γαλάτουλα που ακόμα και μόνος του είπε “θα πάω να παρουσιάσω το debian”,
η μίνι συνάντηση εμού και του Κωστή στον διάδρομό και η επόμενη πολύ
μεγαλύτερη την Κυριακή ίσως να έχει και κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Ας μην
το χαλάσουμε.

--
Χουτουρίδης Χρήστος