Re: Lista Ellinon Xriston Debian

When the date was Tuesday 12 May 2009, Kostis P. Ventrix wrote:

> Είμαι moderator στο forum του Hellug, αλλά πιστεύω πως ενα topic δεν θα
> είναι αρκετό ώστε να διαχωριστούν οι (αρκετές) κατηγορίες που χρειάζεται
> το Debian όπως επίσης και για να κάνουν την αναζήτηση και την ταξινόμηση
> ευκολότερη.

Εάν καθημερινά υπάρχουν 50 καινούρια threads, τότε *ΙΣΩΣ* να είναι
απαραίτητο να υπάρχουν κατηγορίες. Πιστεύω ότι είμαστε μακριά από αυτό το
νούμερο.

Η ταξινόμηση είναι, ΙΜΗΟ, άχρηστη δουλειά για το χρήστη! Γιατί πρέπει να
επιλέξω κατηγορία γι αυτό που πρόκειται να γράψω; Είναι σχετικό με το
Debian, αυτό αρκεί.

Η αναζήτηση είναι ακόμη χειρότερη: αν έχω ένα πρόβλημα δεν πρόκειται να
διαβάσω όλα τα topics στις παρεμφερείς κατηγορίες! Απλά θα χρησιμοποιήσω το
search. Και σε αυτό το σημείο, το να έχει κάνει ο χρήστης τη
κατηγοριοποίηση δίνει παραπλανητικό αποτέλεσμα:
Έστω ότι τα X σκάνε και το έχω καταχωρήσει στα X. Τελικά αποδεικνύεται ότι
το πρόβλημα είναι στον καινούριο graphics memory manager στον kernel και
κάποιος προτείνει ένα workaround που το λύνει. Κάποιος άλλος με το ίδιο
πρόβλημα, λίγο περισσότερο υποψιασμένος από εμένα, που θα ψάξει στη σωστή
κατηγορία (kernel) δεν θα το βρει.

> Εκτός αυτού, θα είναι άσχημο λειτουργικά αλλά και αισθητικά το forum να
> βρίσκεται σε ξεχωριστό (αν και ιδιαιτέρως αγαπητό) site.

Δε στέκει αυτό. Με το ίδιο σκεπτικό, έπρεπε να είχαμε σηκώσει δική μας
mailing list και δεν θα χρησιμοποιούσαμε το infrastructure του Debian.

--
 Michael Iatrou