Re: MedithekView! (was:Re: Opera - Video Problem)

<https://www.onlinekosten.de/news/greenpeace-streaming-verbraucht-gigantische-mengen-an-strom_207547.html>
<https://www.tagesspiegel.de/verbraucher/streaming-plattformen-netflix-und-co-verbrauchen-weltweit-gewaltige-strommengen/24060062.html>
<https://www.teltarif.de/internet-energieverbrauch-greenpeace-studie/news/66989.html>
<https://www.eon.de/de/eonerleben/warum-der-stromverbrauch-im-internet-die-umwelt-genauso-belastet-wie-der-weltweite-flugverkehr.html>