Re: album photo

Le jeudi 06 novembre 2014, 12:15:02 Diogene Laerce a écrit :

> [...]

Salut,

> Picasa peut-etre ?

ce n'est pas un logiciel libre.

> Cordialement,

$ apt-cache search album | grep photo
bins - Generate static HTML photo albums using XML and EXIF tags
digikam - digital photo management application for KDE
gnome-photos - application to access, organize and share your photos with GNOME
photon - a static HTML gallery generator
kphotoalbum - outil KDE pour indexer, chercher et visualiser des images à partir de mots-clés
album - HTML photo album generator with theme support

hope it helps

Klaus