Re: Flash unter AMD64

Am Montag, 6. August 2007 21:16 schrieb Rainer Koenig:

> Seltsam. Was sagt denn "about:plugins"?
>
> Gruß
> Rainer

Installierte Plugins
Erfahren Sie mehr über Browser-Plugins auf mozilla.org.
Hilfe zum Installieren von Plugins ist verfügbar auf plugindoc.mozdev.org.
Shockwave Flash

    Dateiname: libswfdecmozilla.so
    Shockwave Flash 4.0 animation viewer handled by swfdec-0.3.6. Plays SWF
animations, commonly known as Macromedia® Flash®.

    This is alpha software. It will probably behave in many situations, but
may also ride your motorcycle, drink all your milk, use your computer to
browse porn, or launch kittens from a cannon. Comments, feature requests, and
patches are welcome.

    See http://www.schleef.org/swfdec/ for information.

    Flash, Shockwave, and Macromedia are trademarks of Macromedia, Inc. The
swfdec software and its contributors are not affiliated with Macromedia, Inc.

MIME-Typ 	Beschreibung 	Endungen 	Aktiviert
application/x-shockwave-flash 	Shockwave Flash 	swf 	Ja
VLC Multimedia Plugin

    Dateiname: libvlcplugin.so
    Version 0.8.6a Janus, copyright 1996-2006 The VideoLAN Team
    http://www.videolan.org/

MIME-Typ 	Beschreibung 	Endungen 	Aktiviert
audio/mpeg 	MPEG audio 	mp2,mp3,mpga,mpega 	Ja
audio/x-mpeg 	MPEG audio 	mp2,mp3,mpga,mpega 	Ja
video/mpeg 	MPEG video 	mpg,mpeg,mpe 	Ja
video/x-mpeg 	MPEG video 	mpg,mpeg,mpe 	Ja
video/mpeg-system 	MPEG video 	mpg,mpeg,mpe,vob 	Ja
video/x-mpeg-system 	MPEG video 	mpg,mpeg,mpe,vob 	Ja
video/mpeg4 	MPEG-4 video 	mp4,mpg4 	Ja
audio/mpeg4 	MPEG-4 audio 	mp4,mpg4 	Ja
application/mpeg4-iod 	MPEG-4 video 	mp4,mpg4 	Ja
application/mpeg4-muxcodetable 	MPEG-4 video 	mp4,mpg4 	Ja
video/x-msvideo 	AVI video 	avi 	Ja
video/quicktime 	QuickTime video 	mov,qt 	Ja
application/x-ogg 	Ogg stream 	ogg 	Ja
application/ogg 	Ogg stream 	ogg 	Ja
application/x-vlc-plugin 	VLC plugin 	vlc 	Ja
video/x-ms-asf-plugin 	Windows Media Video 	asf,asx 	Ja
video/x-ms-asf 	Windows Media Video 	asf,asx 	Ja
application/x-mplayer2 	Windows Media 		Ja
video/x-ms-wmv 	Windows Media 	wmv 	Ja
application/x-google-vlc-plugin 	Google VLC plugin 		Ja
audio/wav 	WAV audio 	wav 	Ja
audio/x-wav 	WAV audio 	wav 	Ja
audio/3gpp 	3GPP audio 	3gp,3gpp 	Ja
video/3gpp 	3GPP video 	3gp,3gpp 	Ja
audio/3gpp2 	3GPP2 audio 	3g2,3gpp2 	Ja
video/3gpp2 	3GPP2 video 	3g2,3gpp2 	Ja
gxine starter plugin

    Dateiname: gxineplugin.so
    will start external gxine media player for embedded media streams

MIME-Typ 	Beschreibung 	Endungen 	Aktiviert
video/mpeg 	MPEG animation 	mpeg, mpg, mpe 	Ja
video/x-mpeg 	MPEG animation 	mpeg, mpg, mpe 	Ja
audio/mpeg2 	MPEG audio 	mp2 	Ja
audio/x-mpeg2 	MPEG audio 	mp2 	Ja
audio/mpeg3 	MPEG audio 	mp3 	Ja
audio/x-mpeg3 	MPEG audio 	mp3 	Ja
audio/mpeg 	MPEG audio 	mpa,abs,mpega 	Ja
audio/x-mpeg 	MPEG audio 	mpa,abs,mpega 	Ja
video/quicktime 	Quicktime animation 	mov,qt 	Ja
video/x-quicktime 	Quicktime animation 	mov,qt 	Ja
video/msvideo 	AVI animation 	avi 	Ja
video/x-msvideo 	AVI animation 	avi 	Ja
application/x-mplayer2 	mplayer2 	asf,asx,asp 	Ja
video/x-ms-asf-plugin 	mms animation 	asf,asx,asp 	Ja
audio/x-ogg 	OGG Media 	ogg,ogm 	Ja
audio/x-scpls 	MPEG audio 	pls 	Ja
Shockwave Flash

    Dateiname: libflash-mozplugin.so
    Flash Movie player Version 0.4.12 compatible with Shockwave Flash 4.0

    Shockwave is a trademark of Macromedia®

    GPLFLash homepage : gplflash.sf.net

MIME-Typ 	Beschreibung 	Endungen 	Aktiviert
application/x-shockwave-flash 	Flash Plugin 	swf 	Ja
application/futuresplash 	Future Splash 	spl 	Ja
Shockwave Flash

    Dateiname: npwrapper.libflashplayer.so
    Shockwave Flash 9.0 r48

MIME-Typ 	Beschreibung 	Endungen 	Aktiviert
application/x-shockwave-flash 	Shockwave Flash 	swf 	Ja
application/futuresplash 	FutureSplash Player 	spl 	Ja
Totem Web Browser Plugin 2.16.5

    Dateiname: libtotem-basic-plugin.so
    The Totem 2.16.5 plugin handles video and audio streams.

MIME-Typ 	Beschreibung 	Endungen 	Aktiviert
application/ogg 	Ogg multimedia 	ogg 	Ja
video/mpeg 	MPEG-Video 	mpg, mpeg, mpe 	Ja
audio/wav 	WAV-Audio 	wav 	Ja
audio/x-wav 	WAV-Audio 	wav 	Ja
audio/mpeg 	MP3-Audio 	mp3 	Ja
Helix DNA Plugin: RealPlayer G2 Plug-In Compatible (compatible; Totem)

    Dateiname: libtotem-complex-plugin.so
    The Totem 2.16.5 plugin handles video and audio streams.

MIME-Typ 	Beschreibung 	Endungen 	Aktiviert
audio/x-pn-realaudio-plugin 	RealAudio document 	rpm 	Ja
Windows Media Player Plug-in 10 (compatible; Totem)

    Dateiname: libtotem-gmp-plugin.so
    The Totem 2.16.5 plugin handles video and audio streams.

MIME-Typ 	Beschreibung 	Endungen 	Aktiviert
application/x-mplayer2 	AVI-Video 	avi, wma, wmv 	Ja
video/x-ms-asf-plugin 	ASF-Video 	asf, wmv 	Ja
video/x-msvideo 	AVI-Video 	asf, wmv 	Ja
video/x-ms-asf 	ASF-Video 	asf 	Ja
video/x-ms-wmv 	WMV-Video 	wmv 	Ja
video/x-wmv 	WMV-Video 	wmv 	Ja
DivX® Web Player

    Dateiname: libtotem-mully-plugin.so
    The Totem 2.16.5 plugin handles video and audio streams.

MIME-Typ 	Beschreibung 	Endungen 	Aktiviert
video/divx 	AVI-Video 	divx 	Ja
QuickTime Plug-in 7.0 (compatible; Totem)

    Dateiname: libtotem-narrowspace-plugin.so
    The Totem 2.16.5 plugin handles video and audio streams.

MIME-Typ 	Beschreibung 	Endungen 	Aktiviert
video/quicktime 	QT-Video

Gruß
Klaus