Re: hdparm -F

Dirk Salva <dsalva@gmx.de> wrote:

> In /etc gabs die immer schon. Die in /etc/default ist neu
> hinzugekommen.

hdparm (5.4-6) unstable; urgency=low

  * moved /etc/default/hdparm to /etc/hdparm.conf, because this is actually
    policy compliant.  It turns out (mea culpa) default/ files need to be
    shell scripts, which this is not.  Thanks for noticing this, joeyh.
    (closes: #222133)

Jörg.

--
Diskutiere nie mit einem Idioten:
Sie ziehen Dich auf ihr Niveau herab und schlagen Dich dann mit