Re: Debian preinstalled - Debian esiasennettuna

Tuomas Kotamaa <tuomas.kotamaa@riseup.net> writes:
> Katselin tänään Debian.orgin infoa Debianin saamisesta esiasennettuna
> Suomesta ja ainoana listattuna projeksina oli sivu joka vaikutti siltä
> että sitä olisi viimeksi päivitetty kymmenen vuotta sitten.
> (Pääteltiin siitä että yhdessä kuvassa näkyi KDE 2.)
>
> Kuitenkin, minulla on ollut muutamia kuukausia projektina: recycled.fi
>
> Voisiko sen saada Debian.org sivuille? Sivusto ei ole kovin edustava
> mutta takana on vahvaa osaamista. Taustatiimissä on sekä Hacklab
> Turku, että uusituuli.org, että estelle.fi.

Eli tarkoitat sivua http://www.debian.org/distrib/pre-installed

Sivun alalaidassahan on ohjeet kuinka pääset listatuksi sinne eli
englanniksi sähköpostia preinstallvendors@d.o. Tietääkseni sinne kyllä
pääsee helposti, mutta lisäämisessä voi olla viivettä kun
vapaaehtoisista on kyse.

--
Tommi Vainikainen