Re: Aikaraja lähestyy: Aguriin osallistuminen

On Wed, 5 Nov 2003, Jarno Elonen wrote:

> [...]
> jo ainakin jotain ja suuri osa vieläpä aika paljon. Alan Coxin vierailulla
> tietysti saattoi olla osuutta asiaan, mutta silti..
>
> Siksi minusta olisi hyvä idea ohittaa puheessa perusasiat aika nopeasti ja
> ottaa esiin myös jotain vähemmän kaluttuja kysymyksiä, kuten:
>
>   "miksi yritykset ostavat mieluummin suljetun sovelluksen kuin
>    maksavat vapaan kehittäjälle kustomoinnista"
>
>   (en osaa sanoa varmasti - luultavasti ei vain tule mieleen, että
>    vendor-lock-inin välttäminen on arvokasta, mielessä pyörii
>    "halpa ei voi olla hyvää" ja "yrityksen tuote on tae jatkuvuudelle"

Minulla on vastauksia siihen.  Idea esitettiin jo Terolle (ks. #2), joka vastasi
että tämä aguri on tarkoitettu ihan keltanokille, joten ei tällaista juuri nyt
sovi täällä kertta, kiitos.

--
Martin-Éric Racine, ICT Consultant
http://www.pp.fishpool.fi/~q-funk/