Re: Aikaraja lähestyy: Aguriin osallistuminen

On Mon, Nov 03, 2003 at 01:58:35PM +0200, Tero Kuusela wrote:
> Hei!
>
> Lähetin aiemmin tälle listalle postia Turuxin järjestämästä
> Aguri-tapahtumasta. Tapahtuma järjestetään lauantaina 22.11. Lisätietoa
> löytyy sivulta http://www.aguri.info .
>
> Takarajaksi näytteilleasettajien ja esitysten varmistamiselle on
> asetettu tämän viikon perjantai, 07.11. Olemme alustavasti varanneet
> Debian-projektille näytteilleasettajapaikan (maksuton). Lisäksi
> mielenkiintoa olisi mm. esitykselle siitä, mitä avoin/vapaa lähdekoodi
> tarkoittaa. Siis perustason esitys tuomatta juurikaan esiin
> [...]

Voisin pitää esityksen vapaiden ohjelmien olemuksesta, suunnilleen
tuommoisilla reunaehdoilla kuin tuossa yllä. Tosin en ole semmoista
esitystä vielä tehnyt mutta jos ei muita esitelmöijiä löydy niin
ryhdyn rustaamaan.

Tuleeko joku Debian -hemmo tuonne boothiin seisomaan vai pitääkö minun
olla sielläkin?

--
Tapio Lehtonen
Tapio.Lehtonen@IKI.FI