Re: kesäsuunnitelmat

Jaakko Niemi <liiwi@lonesom.pp.fi> writes:

> Arto Jantunen <viiru@debian.org> writes:
>
> > Jaakko Niemi <liiwi@iki.fi> writes:
> >
> >>  Woodyn julkaisu lähenee. Suunnitelmia?
> >
> > Olutta. Tarvitaanko muita suunnitelmia?
>
>  Missä ja milloin?

hiljaisuus

Koska kukaan ei ehdota mitään, muistutan että Riihimäellä on Linux
kone 512 kb/s nettiyhteyden päässä.  Koneessa on vapaa
vaihtokovalevypaikka.  Tyhjiä kelkkojakin löytyy.  Woodyn kopiointi
IDE levyltä toiselle ei hirveän kauaa vie.  Olut- ja ruokatarjoilu
pitäisi järjestää itse (jääkaappi ja uuni löytyy:) tai sitten siirtyä
kylän keskustaan. Pientä kerhohuonetta (<6 henkeä) ei tarvitse varata
etukäteen.  Isompi (<20 h) pitäisi, vaan ei siellä heinäkuussa kukaan
taida käydä.

Videotykki (640*480 pikseliä) on, jos joku haluaa jotain esitellä...

No ehkä kaikilla on jo itsellä nopea netti...

- Jukka