Bluetooth muis

Hallo,

Is er hier iemand met ervaring met een bluetooth muis?

Er was hier een klant met zo'n muis, hij zou perfect werken onder Windows. Maar onder Linux krijg ik hem niet aan de gang. Geprobeerd op verschillende machines.

De eerste machine vind hem helemaal niet (ondanks drukken op knopje).

De tweede machine vind hem wel, ik kan hem koppelen en als vertrouwd aanmelden. Maar als ik op verbinden druk dan geeft hij een input/output error.

Ik zie dat hij hem wil verbinden als HID device, maar ook als "A2DP bron" en "A2DP zink". Die laaste twee dingen gaan volgens mij over audio..

Wat is jullie ervaring met bluetooth input devices als muizen en toetsenborden?

https://vandervlis.nl/