Re: Hoe een Android device beter te mounten

On Sat, 01 Apr 2023 07:34:47 +0200
Cecil Westerhof <Cecil@decebal.nl> wrote:

> Dat geeft:
>     Device 0 (VID=17ef and PID=7c35) is UNKNOWN in libmtp v1.1.17.
>     Please report this VID/PID and the device model to the libmtp
> development team error returned by libusb_claim_interface() =
> -6LIBMTP PANIC: Unable to initialize device terminate called after
> throwing an instance of 'MtpErrorCantOpenDevice' what():  Can't open
> device Aborted
>
> Moet ik even contact opnemen.

Geen idee, moet je niet eerst dat device accepteren met adb o.i.d.?
Geen idee meer, is alweer zo'n tijd terug. Ik gebruik nu nextcloud voor
het delen van files en zo. De diverse rsync apps zijn nogal spartaans
en niet gebruiksvriendelijk, ook al werken ze wel.

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/