Re: Niet alle packages upgraden

Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> writes:

> Dat wist ik ook nog niet. Bedankt voor de info!

Mooi dat ik ook eens een ander heb kunnen helpen. :-D

Je hoeft trouwens geen unhold te doen om het alsnog te installeren. Je
kunt gewoon doen:
    apt install --only-upgrade firefox-esr

In principe is the only-upgrade niet nodig, maar ik vind het
persoonlijk wel zo netjes om die toch mee te nemen.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer