Re: een "backport" van package hutsefluts

On Thu, Mar 24, 2022 at 11:45:03AM +0100, Paul van der Vlis wrote:

> Als ik kijk naar Firefox van upstream, dan kan dat wel geïnstalleerd worden
> onder verschillende versies van Debian en ook in andere distro's.
>
> Misschien omdat er libraries worden meegeleverd, dat weet ik niet.

Inderdaad, de firefox tarball komt met een hoop libraries:

wouter@pc181009:~/firefox/stable$ ls | grep .so$|wc -l
19

(staat op mijn systeem omdat ik het af en toe moet checken voor $DAYJOB,
maar is niet de versie die ik dagelijks gebruik...)

--
     w@uter.{be,co.za}
wouter@{grep.be,fosdem.org,debian.org}