Re: markdown, logo en JPG via pandoc naar PDF

[...] enorme knip

> Waarschijnlijk is het beter om alle, echte alle pandoc compomenten
> van de verschillende gebruikte system te vergelijken en dan recht
> trekken.  (En dan zorgen dat ze qua versie gelijk blijven.)

Ja, zoiets zal het zijn.

Die collega is juist bezig om via Nix af te dwingen dat de gebruikte
software identiek is, of je de markdown nou voorbereidt op deze of een
andere Linux machine.

Ik heb een reserve-laptop, ook Debian sid; en daar gaat het wel
goed. Beide up-to-date.

Collega is ergens wel blij met de edge-case. Hij heeft het commando en
de Nix receptuur aangepast, om dit gedonder te voorkomen.

Maar wat het nou veroorzaakt(e), daar ben ik nog niet achter.

Ik dee op beide machines

dpkg --get-selections >> laptop-[1,2]

en als ik weer tijd vrij heb ga ik met diff kijken of me iets opvalt.

Er zijn daarnaast verschillen in de locales van de twee machines. De
tips van Paul en Rob waren me welkom.