Re: Linux Raid1: directories plotseling leeg

Op 2022-09-07T02:31:51+0200 schreef Richard Lucassen
<mailinglists@lucassen.org> in bericht
<uri:mid:[🔎] 20220907023151.d517d30596990db7873f6104@lucassen.org>, inzake:
<Re: Linux Raid1: directories plotseling leeg> het volgende.

> Zoals ik al zei, ik gebruik dat al jaren.
Dat probeer ik nog eens uit. Maar wat is er tegen bind?

> Misschien doet je mail het niet naar root of admin van die machine? Of
> het is ok en dan valt er niets te mailen uiteraard.

Er viel niets te mailen. MDADM clean en SMART OK.

Ik gebruik dit soort hulpmiddelen altijd. Ik ontving toevallig nog een
SMART-error-bericht van de server waarop ik de var directory naar een
losse schijf kopieer. Kapotte sector oid op de oude losse schijf.

Veel dank voor het meedenken.