Re: Linux Raid1: directories plotseling leeg

Op 2022-09-02T21:32:51+0200 schreef Richard Lucassen
<mailinglists@lucassen.org> in bericht
<uri:mid:[🔎] 20220902213251.9bc6c017a84b249caadc1f3e@lucassen.org>, inzake:
<Re: Linux Raid1: directories plotseling leeg> het volgende.

> Dat zou ik ook met symlinks doen ja. Die --bind gebruik ik alleen wel
> eens als een chrooted dir een /dev en een /proc nodig heeft.
Symbolic linksd doern het niet via nfs.

> Dat script draait iedere ochtend om 6:25
>
> Subject: DegradedArray event on /dev/md/3:iomega1
>
> En die stuurt je ook nog de output van /proc/mdstat mee.
Niks ontvangen.