Re: videokaart issues in de toekomst

Gisteravond Debian opgestart en kreeg meteen de melding dat er een update was. Dus update functioneert prima. Computer hoeft niet altijd aan te blijven staan.

Ik laat alles liever zo staan. Software kan oud zijn, maar liever zo en dan genieten van zo'n privacy.

Op 7 aug. 2022 17:13 schreef Geert Stappers <stappers@stappers.nl>:

On Sun, Aug 07, 2022 at 04:00:50PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Dat hoeft helemaal niet. Maar als je nogal nieuwe hardware gebruikt, dan zul
> je wellicht een actueel kernel nodig hebben. Vandaar dat je gevraagd werd
> naar de hardware.
>
> Zelf zou ik in zo'n geval een kernel uit backports gaan gebruiken:
> https://backports.debian.org/
>
> Veelal is het handiger geen erg nieuwe hardware te gebruiken.

Die uitspraak wat minder onhandig:

  Neem de tijd bij het kiezen van de hardware-software-combinatie.

Silence is hard to parse