Re: Update en videokaart issues

Dag Westly

Oeps: toch een cd-rom vermelding in /etc/apt/sources.list bij installatie van een net-install. Maar geen probleem:

# This system was installed using small removable media
# (e.g. netinst, live or single CD). The matching "deb cdrom"
# entries were disabled at the end of the installation process.

Die zijn dus reeds uitgeschakeld ;-)

mvg

Koen Wybo