Re: Verbinding na update

On Sun, Jul 17, 2022 at 04:05:59PM +0000, hanbenes wrote:
> [...]

Van die pagina onder het kopje
  How does Proton Mail Bridge work?
staat dit:
  Proton Mail Bridge is a desktop application that runs in the background,
  encrypting and decrypting messages as they enter and leave your
  computer. It lets you add your Proton Mail account to your favorite
  email client via IMAP/SMTP by creating a local email server on your
  computer.

En met welke actie wordt die "bridge" verwijdert?

Normaliter is de bridge waar ik in de computerwereld met te maken heb
een netwerkcomponent waar allerlei verkeer over mag, niet beperkte to
e-mail verkeer.

> Voor protonmail gebruik ik tot op heden geen Thunderbird.
> Voor protonmail gebruik ik tot op heden alleen Firefox browser
> https://mail.proton.me/u/0/inbox .  Installeert Firefox een bridge
> vanaf een webmail pagina?

Het zou kunnen, maar of dat ook gebeurd (is) op de computer
van hanbenes, zou hanbenes het beste kunnen onderzoeken.

> Kun je client11 een tweede keer opnieuw uitvoeren?  Maakt het uit of
> je een nieuw gedownload script file gebruikt of een die je al eerder
> opgehaald had?
>
> De VPN gebruik ik zo'n anderhalf jaar en zonder problemen.

Het oorspronkelijke plan was meer over Verbinding na update
te weten te komen. Een uitspraak als "en zonder problemen"
is in het begin van onderzoek niet handig.

Hopelijk komt er objectivere informatie.

In een poging van "vertel onbevangen wat er aan de hand is"
--
Silence is hard to parse