Re: Debian installer prompt niet voor IPv4

On Sun, Jun 19, 2022 at 07:03:32AM +0200, Martijn van de Streek wrote:

> Dat klinkt alsof de installer er vanuit gaat dat hij ook in een IPv6-
> only wereld moet kunnen werken. Mooi future-proof :)
>
> De Debian mirrors zijn beschikbaar over IPv6, dus installatie zonder
> IPv4-adres zou prima moeten kunnen.

Ik denk ook wel dat het een succesvolle install was.

Met
> klinkt alsof installer ... in een IPv6-only wereld moet kunnen werken
ben ik het niet eens.

Ja.

Mijn inziens hoeft die gewenste prompt er niet te komen,
want er is immers een succesvolle netwerk configuratie.

Dat is wat minder.

> En wat nu?
Openvragen zijn inderdaad de betere vragen.