Re: adb install F-Droid.apk

https://packages.debian.org/stable/adb

Die modus zit verstopt on "build number", te vinden onder "System"

> Normaal is er in Android een lijst met alle applicaties, in mijn LineageOS
> is dat een wit rondje met daarin 6 zwarte stippen. Wellicht is dat bij jou
> anders. Zoek een beetje rond en je zult het vinden.
> In die lijst vind je het dan bij de F van F-droid.

Ja, gevonden.

* Uit plafond een scherm met o.a.  "WIFI aan/uit knop" getrokken.
* Dat scherm groter getrokken
* Rechtsonder in dat grotere scherm staat een tandwiel
* Op dat tandwiel geklikt.
* Hoofdmenu met o.a. "Network & Internet", "Connected devices"
  en "Apps & notifications"
* Onder die "Apps & notifications", inderdaad bij de 'F'
  staat F-droid.

> Als je er kort op drukt dan start F-droid, als je er langer op drukt, dan
> plaats je het icoontje op het "bureaublad", zodat je het de volgende keer
> simpeler kunt starten.

Dat is me niet gelukt.

Wel is het me gelukt om met F-droid `osmand` en `DAVx5` te installeren.
En daar ging het om  :-)
Dank

Silence is hard to parse