Re: Welke firefox-esr

On Wednesday, 5 January 2022 19:05:54 CET Cecil Westerhof wrote:
> Hij zou er moeten zijn, maar is er blijkbaar nog niet. Ik heb (zoals
> eerder geadviseerd) de nieuwe esr versie apart geïnstalleerd. Zodra de
> nieuwe er daadwerkelijk is, verwijder ik de aparte versie weer.
>
> Maar ik blijf het vreemd vinden dat er al een poosje geen updates zijn
> gewest.

Versie 91.4.1esr-1~deb11u1 van firefox-esr zou beschikbaar moeten zijn volgens
https://deb.debian.org/debian-security/dists/bullseye-security/main/binary-amd64/Packages.xz

Er is wel iets anders dat me opvalt:
https://deb.debian.org/debian-security/dists/bullseye-security/main/Contents-*
is maar 20 bytes groot, terwijl die veel groter zijn op
https://deb.debian.org/debian/dists/bullseye/main/Contents-*

> Is er een manier om te zien wanneer ik mijn laatste update/upgrade
> heeft plaatsgevonden.

In /var/log/dpkg.log[.*] zou je dat moeten kunnen terugvinden.