Re: Welke firefox-esr

Geert Stappers <stappers@stappers.nl> writes:

> Volgens https://tracker.debian.org/pkg/firefox-esr is die van 2021-10-09.
> Dus nog geen twee maanden oud.

> Dat lees ik als "Voor 'n website zou ik graag 91.4.1esr gebruiken".
>
> Paul van der Vlis schreef
> En volgens https://tracker.debian.org is er inderdaad
> een firefox-esr 91.4.1esr-1~deb11u1.
>
> Advies:
> * Ga met een webbrowser naar
> http://security.debian.org/debian-security/pool/main/f/firefox-esr/?C=M;O=D
> * Scroll naar 2021-12-19   ( is ergens op 10% )
> [...]

Hij zou er moeten zijn, maar is er blijkbaar nog niet. Ik heb (zoals
eerder geadviseerd) de nieuwe esr versie apart geïnstalleerd. Zodra de
nieuwe er daadwerkelijk is, verwijder ik de aparte versie weer.

Maar ik blijf het vreemd vinden dat er al een poosje geen updates zijn
gewest.
Is er een manier om te zien wanneer ik mijn laatste update/upgrade
heeft plaatsgevonden.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer