Re: laptop start niet meer op na suspend

On Sun, 5 Dec 2021 22:44:53 +0100
Willem Jager <willemjager@hetnet.nl> wrote:

> Ik heb dit gedaan en ga er nu vanuit dat deze blijft staan.
> Is het te controleren?

Ja, ongetwijfeld. Er zullen vast andere methodes zijn, maar bij een
'apt upgrade' zegt-ie dan iets van:

The following packages have been kept back:
  linux-image-4.19-blahblah

Als het goed is dan

> En is er een mogelijkheid om deze kernel automatisch op te laten
> starten?

Ja, dat gaat via grub, maar ik werk nog steeds veel met lilo (dat wordt
niet meer bijgehouden en gaat eruit) en hoe dat met grub gaat weet ik
niet, maar er zijn hier ongetwijfeld mensen die je dat haarfijn kunnen
vertellen.

R.

--
richard lucassen