Re: Thunderbird en firefox-esr

mj schreef:
> Het grote voordeel dat wij zien aan thunderbird is dat het
> cross-platform en open source is. Als je een alternatief vindt met
> diezelfde eigenschappen, hou ons [ = de lijst] dan vooral op de hoogte.
>
> Ik heb regelmatig gezocht, maar vind eigenlijk niet echt een goed
> alternatief.

Ik ken Interlink. Dat is gebaseerd op een oudere versie van Thunderbird
(versie 52) met een aantal toegevoegde verbeteringen.

https://binaryoutcast.com/projects/interlink/

Add-ons, die het in de huidige Thunderbird niet meer doen, zoals de
Dorando keyconfig, doen het hier nog wel.

(Ook dit bericht verstuurd met Interlink.)