Re: Thunderbird en firefox-esr

Paul van der Vlis schreef op di 30-11-2021 om 10:32 [+0100]:

> Thunderbird is geen geweldige applicatie vind ik. Maar een
> alternatief is nog niet zo eenvoudig.

Ik ben zelf nog steeds erg blij met Evolution (+ Gnome desktop).

Dat praat met mijn CalDAV en CardDAV-services en kan daar zelfs
notities opslaan. Uiteraard spreekt het ook alle standaard
emailprotocollen.

Lastiger om "mee te nemen" naar een ander OS, maar alles hier draait
Debian dus dat is wat mij betreft geen groot probleem.

-Martijn