PHP fast-cgi en mod_php

Hoi,

Ik moet een server met php en Apache overzetten naar een nieuwe
virtuele machine. Maar ik heb vooral ervaring met mod_php.

Ik overweeg de klant te vragen of het geen mod_php mag worden. Klant is
een bedrijfje met PHP programmeurs. Zal het voor hen veel uitmaken?
Moet er bijvoorbeeld code worden gewijzigd?

Of is het voor mij eigenlijk reuze simpel om fcgi te gaan gebruiken?
Wellicht gewoon libapache2-mod-fcgid installeren?
Zijn er dingen waaraan je moet denken bij fcgi ?

Het gaat om een VM met maar 1 website, geen hoge belasting.

https://vandervlis.nl