Re: Volledige iso van Debian

On Mon, Nov 01, 2021 at 09:56:43PM +0100, Koen Wybo wrote:
> [...]
> handig zijn voor installatie op offline computers.
>
> Na wat geëxperimenteer kom ik uit bij jigdo maar dit werkt niet volledig. Zo
> kan ik met
> jigdo-lite https://cdimage.debian.org/debian-cd/current/amd64/jigdo-bd/debian-11.1.0-amd64-BD-1.jigdo
> Wel de volledige 22GB  van Blue-RayDisc 1 te downloaden maar niet
> automatisch deze van BD-2 toe te voegen (hoewel ik de correcte locatie naar
> BD-2 heb opgegeven).
>
> Hoe maak je een volledige ISO van Debian zonder onderverdeling in BD-1, 2...

https://www.debian.org/releases/bullseye/amd64/release-notes/ch-upgrading.en.html#localmirror

heeft o.a.

  To use this with apt, add this line to your sources.list file:

    deb file:/var/local/debian bullseye main contrib

Dat is niet een antwoord op de vraag,
hopelijk wel een oplossing voor het probleem  (offline computers)

> Vriendelijke groet,
> Koen Wybo

Silence is hard to parse