Re: krijg logitech p710e niet aan de praat als microfoon

On 28-09-2021 12:26, Wouter Verhelst wrote:

> Hoezo niet? Is het er gewoon niet, of gaat het meteen terug naar het
> andere profiel als je het probeert te selecteren?

Hij is er wel, ik kan in pulseaudio-volumeregeling bij 'Configuratie' het apparaat zien en hij staat op het profiel
'High Fidelity Playback (A2DP Sink)'. Maar als ik terug wil kunnen praten moet het profiel wel staan op
'HSP/HFP'. Maar daar staat 'niet beschikbaar' achter.

Ook 'pactl list' geeft de kaart en de profielen aan maar daar staat ook 'available: no' bij. Ik weet niet waarom...