ha thee thee pee oh kee plus logging van het request

Hoi,

Samenvatting:
Gezocht: "webserver" die verzoeken logt en ze met 200 OK beantwoordt.

Probleem waar ik een oplossing voor zoek
ga ik wat algemeen beschrijven
met achterliggend idee dat het niet TE specifiek is.

Een webservice kan ik succesvol aanspreken met curl in een bash
script. Het script moet meer gaan doen en bash is daar niet
voorgeschikt.

Ik heb al iets wat voor 80% werkt.  De webservice vind dat niet
goed genoeg en meldt "400". Met `tcpdump -XX port 8080` zie ik geen
verschil tussen het werkende curl script en de nieuwbouw.

Wat ik zoek is software die elk HTTP verzoek in bestand zet
en daarna "200 OK" antwoordt.  De opgeslagen bestandjes
kan ik dan met elkaar vergelijken. Bestandje bevat de HTTP headers
en message body.

Ik weet dat er een bos (een oerwoud?) aan "mock servers" is.
Met `apt search mock` komt er (te?) veel boven.

Welke software zou ik nader moeten bekijken?
Wat hebben jullie aan tips / advies  voor situatie als deze?

Silence is hard to parse