Re: thunderbird

On Mon, May 31, 2021 at 10:49:26PM +0200, Richard Lucassen wrote:
> [...]
>
> Niet meer kunnen smtp-en was de laatste, maar er is ook een complete
> folder vernield, die staat dan als leeg vermeld en is ook greyed out.
> Via de webmail kun je zien dat de folder weg is. Daar word je niet blij
> van. Verder nog van allerlei rare maffe dingen, typische bugs, tot een
> jaar terug nooit last van gehad. Er is op een gegeven moment een nieuwe
> versie gekomen waarbij allerlei plugins ook niet meer werkten, volgens
> mij iets van versie 78. Dat komt aardig overeen met de problemen.

> Ja dat gebeurt ook wel, maar dat kun je snel oplossen met "kill"

Eh, is het ene niet gerelateerd aan het andere?

Het is niet abnormaal dat je corrupte data krijgt als je willekeurig
processen gaat afschieten...

> Dat Claws lijkt wel heel erg op Sylpheed, het gaat voornamlijk dat men
> html mail als html ziet en attachments direct kan openen, of zijn dat
> plugin functies?
>
> Evolution zal ik eens proberen.

Evolution gebruik ik voor mijn werk-account, omdat mutt niet met
exchange kan babbelen. Werkt redelijk goed, IMO (maar natuurlijk gebruik
ik geen imap)

--
     w@uter.{be,co.za}
wouter@{grep.be,fosdem.org,debian.org}