Re: thunderbird of toch wel

On Fri, Jun 04, 2021 at 11:31:41PM +0200, Richard Lucassen wrote:

> Vandaag weer bingo. SMTP versturen ging niet, password niet goed. Nou,
> echt alles staat goed en sylpheed doet het wel met dezelfde user/pass.
> Ook folders die ineens unsubscribed zijn.

Als ik het goed herinner, dan was het Toon Kortooms die vertelde:

  Dokter, als ik op mijn neus duw, doet het pijn.
  Ook als ik mijn buik duw, doet het zeer.
  Zelf op mijn knie duwen is pijnlijk.

  Zijn dokter antwoordde: Uw vinger is gebroken.

> TB is nu definitief weg daar.

Vertel alsjeblieft het hele verhaal.

Doe je voordeel met dit lijstje:
* server
* SMTP server
* IMAP server
* Wat doet de server nog meer
* Welke clients duwen allemaal tegen de server aan

Ik bedoel:
  Verlaat het idee dat het probleem zit in het onderdeel
  waar het geconstateerd wordt.

Silence is hard to parse