thunderbird

Ik heb al een flink aantal jaren op een paar plekken thunderbird als
imap client draaien, maar de laatste tijd is het ding instabiel en
worden er zaken vernield. Het enige wat dan nog te doen staat is de
config wegflikkeren en opnieuw opzetten.

Ik wil er dus vanaf. Ik gebruik zelf Sylpheed, dat werkt al ruim 20
jaar als een beer, maar het is nogal spartaans en daar kun je normale
users niet mee lastig vallen. Welke client kan ik het beste als simpele
imap client gebruiken die niet de zaak steeds vernielt?

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/