Re: Kuren bij starten van Testing

Op zondag 4 april schreef Richard Lucassen:
> [...]

Uit nieuwe foutmeldingen maakte ik op dat nog twee partities die volgens
fstab automatisch mee gemount moesten worden, waaronder de swap, ook met
'UUID=..." moesten worden aangegeven in fstab.
Maar nu lijkt het dan ook goed te zijn. Mijn dank.
Mogelijk had het iets te maken met de snelheid van de SSD. Het
verschijnsel trad vooral op als ik de PC na een koude nacht voor het
eerst weer aanzette...

> Ja, en maak een boot USB stick en probeer die eerst uit. Dat is erg
> handig voor als je de boel om zeep helpt. Of een Debian live versie,
> volgens Paul kun je daar de om zeep geholpen boot weer mee rechtzetten.

De boel liep vast nadat ik in Grub voor testing gekozen had. Via Grub
kan ik ook naar andere distro's, er zijn een paar die ik eens wou
uitproberen.
Met Grub is dan ook niets mis.
Maar voor het geval ik de boel ooit om zeep help, heb ik de Super Grub2
Disk.  www.supergrubdisk.org/super-grub2-disk/