Re: foutgelopen update

On Wed, Feb 10, 2021 at 11:24:15AM +0100, Jean-Marie van den Steenhoven wrote:

> De oplossing, werkte ook gelijk versie 14 bij.

          .... knip ....

> Systeem werkt weer zo als het hoort, bedankt voor jullie snelle hulp!

Begin van de thread
}}}}} Als dit probleem hier niet thuis hoort ik dat graag van jullie. Met
}}}}} zoeken op internet heb ik hier geen oplossing voor kunnen vinden.

Volgende keer weer zo:

    Jij vind het een goede vraag voor hier en stelt de vraag.

    Hun die vinden dat antwoord hier moet kunnen, doen dat.

In andere woorden:

  Hun die vinden dat ze een goede vraag hebben,
  die moeten zich vrij voelen om die vraag te stellen.

  Hun die vinden dat het niet kan, die laten het wat is.

  Hun die vinden dat het ECHT NIET kan,
  die spreken zich daar in een constructieve manier over uit.

Gewoon omdat we allemaal baat hebben bij een gezonde cultuur.