Re: Default webbrowser voor XFCE terminal

De XFCE terminal pakt volgens mij de standaardtoepassing
voor het openen van URLs.
Deze is in te stellen in het Instellingen menu (xfce4-settings-manager):
Instellingen>Instellingen- en systeeembeheerder>Standaardtoepassingen>Internet
Eventueel zijn standaardtoepassingen voor verschillende MIME-types aan te passen in:
Instellingen>Instellingen- en systeeembeheerder>Standaardtoepassingen>Overige

Groet,
Henk van Ballegooijen