Re: Opschonen /var/cache/apt/archives

Cecil Westerhof <Cecil@decebal.nl> writes:

> Dan is het toch echt vreemd, want ik gebruik al tijden apt
> update/upgrade i.p.v. spt-get.

Het bleek dat mijn script toch apt-get gebruikte. Oorspronkelijk was
dat wel apt, maar mij was aangeraden om apt-get te gebruiken. Ik wist
niet dat dit alles download zonder weer te verwijderen. Ik heb het
weer terug gezet naar apt.

Preciezer: ik gebruik nu voor update apt en upgrade apt-get. Het
probleem van niet verwijderen uit de cache treed bij apt-get niet op
bij upgrade.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer