Re: Kan screensaver settings niet openen

Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> writes:

> Goed te horen.
>
> Vreemd dat ik die niet heb, misschien dat ik niets heb ingesteld wat
> daar wordt weggeschreven.

Voor zover ik weet heb ik daar nooit iets voor ingesteld.

> Tja, je kunt niet alles uitzoeken jammer genoeg.

Daar zit natuurlijk ook wat in.

Zal i.i.g. binnenkort een melding sturen. Een goede melding had me
veel ongemak bespaard.

En in het vervolg moet ik eerder configuratie bestanden 'weggooien'.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer