Re: Probleem met Calibre

Op 30-08-2020 om 16:43 schreef Cecil Westerhof:
> Ik gebruik Calibre niet heel erg vaak, maar toen ik het laatst weer
> gebruikte zag ik dat het gerund wordt door Python2. Maar dat is allang
> end of live. Gaat dat geen problemen opleveren?

Python 2.7 heeft jarenlang gedraaid, de kans dat er nog problemen
gevonden worden is niet zo groot. En als ze er zijn, dan is er in
principe security support in Debian, en dat nog jaren lang.

Er is een nieuwe versie van Calibre die werkt met Python3, hij zit in
Debian testing.
https://metadata.ftp-master.debian.org/changelogs//main/c/calibre/calibre_4.99.12+dfsg+really4.23.0-1_changelog